TAJNE MULTILEVEL MARKETINGA (STARA SKOLA)



 UVOD
Multi level marketing, ili u najslobodnijem prijevodu «marketing sa umnažanjem», susrećemo kao aktivnost baziranu na stvaranju vlastite mreže suradnika, pa ga zovemo i mrežni marketing (network), odnosno «izgradnja vlastitog posla na principu mreže».
Sigurno ste čuli za neke od poslova kojima se ljudi bave zarađujući putem provizije. To su poslovi raznih agenata, distributera, bukera u turističkim agencijama, predstavnika, zastupnika i sl. Svi su oni plaćeni tako da dobivaju određeni postotak od količine prodate robe, količine rezerviranih aranžmana, veličine ugovorenih poslova i sl. Dakle plaćeni su po učinku koji zavisi od njihove sposobnosti, truda, uloženog vremena, ukratko - imaju mogućnosti da zarade mnogo.
U MLM-u mi se također pojavljujemo kao agenti, distributeri, predstavnici raznih kompanija. Isto tako plaćeni smo po učinku, koji također zavisi od našeg truda i uloženog vremena, ali osim što možemo zaraditi mnogo, mi ovdje možemo zaraditi i - upravo nezamislivo mnogo!
Što je to što nam omogućuje da, radeći neki od MLM poslova, možemo zaraditi mnogo više od odlično plaćenih, sposobnih, vještih i priznatih stručnjaka?
Tu nam mogućnost daje sistem po kojemu funkcionira MLM, sistem koji od nas ne zahtjeva ništa osim našeg vremena, dobre volje i marljivosti.
SISTEM PO KOJEMU FUNKCIONIRA MLM

Prije svega moramo znati da ovdje nikad nismo sami. To znači:

  1. Kada započnemo imamo svojeg SPONZORA, koji nas uvodi u posao, obučava, daje sve potrebne informacije i uputstva, pruža svu potrebnu pomoć, brine za nas, jer mu je u interesu da radimo što kvalitetnije.

  1. Naša zarada bazira se na obujmu posla koji obavimo. Ali – NE SAMI ! Upravo u tome je tajna MLM-a. U «običnim» poslovima, ako ste i plaćeni po učinku, zaradit ćete onoliko koliko ste sami uspjeli napraviti. Ovdje, vašim se ostvarenim obujmom posla smatra učinak cijele Vaše grupe, dakle svih ljudi koji su uvedeni u posao od strane Vas direktno, ali i od strane svih vaših direktnih i indirektnih suradnika. O tome brigu vodi kompjutor.

Svatko je, samim ulaskom u posao, na čelu vlastite mreže budućih suradnika. To je isto kao da ste osnovali vlastito poduzeće i sad ga izgrađujete, širite, otvarate razne poslovnice u raznim mjestima… MLM vam dakle daje mogućnost da «otvorite vlastito poduzeće» i to bez početnog kapitala, poslovnog prostora, plaćanja zaposlenih, troškova režija, reklame…


PREDNOST MLM POSLOVA PRED KLASIČNIMA

Što se od vas traži da radite ?
Interes kompanije je uglavnom da za njih radite kao distributeri ili agenti  različitih proizvoda ili usluga. Pri tome bi, logično na prvom mjestu trebala biti prodaja. No, nije baš tako. Neki MLM poslovi daju vam mogućnost da izaberete područje rada, tako da svaki suradnik može naći sebe, radeći onaj dio koji mu najviše odgovara. Neki pak sistemi kao na primjer «FASHION Europe.net ltd.» koji je jedan od jačih MLM – a u svijetu, samim svojim marketing planom omogućuje čovjeku da zaradi fenomenalno, a da, ako to ne želi, čitavog života ne mora prodati ama baš ništa, iako se posluje s Trapericama I svim sto ide uz Traperice, dakle robom koju kompanija distribuira.
Osnovna djelatnost ovih poslova je vrlo različita: plasman različitih artikala, plasman različitih usluga ili aranžmana, promoviranje određenih pogodnosti za nove članove… pri tome suradnik može izabrati npr. samo da uključuje nove članove. To pak također može raditi na različite načine, od kojih je jedan recimo sjedenje u fotelji i telefoniranje… i, ako ne želi, ništa više, jer preostali dio posla napravit će neko drugi. I svi će odlično zarađivati.
Drugim riječima, radeći po MLM principima, suradnik može biti angažiran 24 sata dnevno i pri tome prodavati brdo robe, ali isto tako može raditi samo 10 minuta dnevno, samo razgovarajući o poslu, nikad ništa ne prodati, a zarađivati više nego odlično. Međutim baveći se prodajom, nitko nikada ne može zarađivati sve više, nego uvijek otprilike jednako. Tako na primjer neke firme koje se bave direktno prodajom pružaju suradnicima mogućnost da zarade sasvim pristojno, ali STEĆI IMETAK možemo samo izgrađivanjem MREŽE POTROŠAĆA. Tu nam mogućnost pruža isključivo MLM, a ne nikakva prodaja.
Kako? 
Zahvaljujući sistemu koji nagrađuje svaki segment posla. Jednako kako u svakom poduzeću postoje razni sektori (sektor planiranja, služba razvoja, sektor proizvodnje, sektor prodaje itd.) tako  i ovdje postoje svi ti sektori, a mi možemo slobodno odabrati ne samo što od toga želimo raditi, nego i u kojoj mjeri. Možemo raditi samo jedno, a možemo i sve. O tome kao i o svemu u MLM – u odlučujemo sami.
UKLJUČIVANJE U POSAO

Uključiti se u ove poslove možemo jednostavnim potpisivanjem ugovora i uplatom početnog materijala za posao, što u većini slučajeva iznosi nekoliko stotina kuna ili manje. To praktički znači da za tu neznatnu sumu otvaramo vlastitu firmu, a sponzoriranjem svojih kasnijih suradnika i njihovih suradnika, otvaramo poslovnice u raznim mjestima. Pri tome naravno nemamo nikakvih troškova za sve što bi nam inače bilo potrebno: poslovni prostor, skladište, plaće i doprinose za radnike, režije i ostale nemale troškove poslovanja. Sve je to ovdje isključeno, a vi ipak stojite na čelu strukture svojih suradnika i povećavate broj svojih ljudi te uz njihovu pomoć ostvarujete sve veću zaradu.
Kod priključivanja nekom od MLM poslova razlog oklijevanja kod većine ljudi je taj što ne mogu shvatiti razliku između MLM i direktne prodaje. Zbog toga je najveća greška u ovom poslu ako pokušamo nešto prodati nekome tko o ovome ništa ne zna, a onda ga uključiti u posao. Kupac će naš pokušaj prodaje doživjeti kao direktnu prodaju, pa će naravno misliti da bi i on, ako se uključi u našu liniju, trebao prodavati.
Jednako je tako osnovni nesporazum u svezi MLM – a taj što ljudi misle da će biti uspješni u poslu ako će mnogo prodavati. Ponavljamo, prvi financijski uspjeh donosi isključivo – IZGRAĐIVANJE MREŽE POTROŠAĆA, nikakvo prodavanje. To pak naučiti nije teško, u tome vam kompletnu podršku i potporu daje vaš sponzor, tj. onaj tko vas je uključio u posao.
Kako onda ipak svi zarađuju, a nitko ne prodaje !?
Sad moramo definirati što je u stvari prodaja. To je oslovljavanje nepoznatih ljudi u cilju prodaje nečega što im nije potrebno ili što ne žele kupiti.
U MLM-u ROBA SE MORA KRETATI, ALI NITKO NE MORA VRŠITI PRODAJU.                 
U MLM-u prodaja se vrši tako da suradnici, distributeri, PREPORUČUJU proizvode i članstvo u kompaniji (dakle pogodnosti koje se dobivaju članstvom: članske cijene, servis tvrtke…) svojim prijateljima, susjedima i rođacima, dakle POZNATIMA, a i sami upotrebljavaju proizvode s kojima rade, jer kako bi to bilo da pekar kupuje kruh u samoposluzi.
Kad se nekome nešto preporučuje, to nije prodaja, tako da se, nakon što se vaši bližnji upoznaju s proizvodima, vrlo lako organizira uključenje i njih samih u posao.
MLM nas uči da ukoliko sami nudimo proizvode i usluge, time već ostvarujemo potrebnu prodaju. Mi to radije zovemo preporučivanjem jer se o tome u stvari i radi.
Netko će upitati : Zašto da nudim ako ne želim prodati?












ABECEDA












Don Failla, od kojeg možemo naučiti sve o MLM-u, neprekidno je radio na materiji tzv. «salvet – prezentacija«. Naš se posao sastoji velikim dijelom od razgovora s poznanicima koji se mogu održati u našem domu ili u kutu nekog restorana, u prolazu, nakon što smo možda sreli kojeg starog poznanika. Pri tome nam je dovoljne olovka ili nekakav papir koji se nađe pri ruci, a ako nemamo nikakav drugi, dobrodošla je salveta. To i 20 min. vremena dovoljno je da našem budućem suradniku predstavimo suštinu svakog MLM posla. Od toga za 3 min. predstavimo poduzeće, 7-8 min. treba nam za prikaz proizvoda i 10 min za marketing plan. Naravno to je prvi susret, kratko upoznavanje. Suradnik će potom učiti 6 mjeseci, istovremeno radeći i odmah zarađujući, desetak sati tjedno.











SALVET PREZENTACIJA BR. 1:   «2x2=4»












Započeli ste s nekim od MLM poslova tako da ste, uz pomoć svojeg sponzora, uveli u posao 2 čovjeka. Zatim ste zajednički ta svoja 2 čovjeka naučili kako da i oni uvedu svaki po dva čovjeka. Zatim tu četvoricu naučimo isto, a zatim i njihovu osmoricu:

                         VI                                                                                                   
           o                             o                                                                                                          2
                                                                                                                                  x2
    o           o                o            o                                                                                   =  4
                                                                                                                                  x2
 o    o      o    o          o   o      o    o                                                                               =  8
                                                                                                                                  x2
oo  oo    oo oo        oo  oo    oo  oo                                                                               = 16  
                                                                                                                                 
U tom času vi imate ukupno 30 suradnika (2+4+8+16). Što se događa kad sponzoriramo samo jednog čovjeka više? Događa se ono zbog čega mi koji smo naučili MLM nikad više nećemo gubiti vrijeme na nekom drugom poslu. Dakle, kad sponzoriramo jednog čovjeka više, tad imamo 3 suradnika na prvom nivou. Sada, umjesto 2x2 pišemo 3x3:












3











x3











=   9











x3











= 27











x3











= 81
Što se dogodilo? Broj naših suradnika se jednostavno učetverostručio. Prije smo imali 30, a sada imamo 120 suradnika (3+9+27+81). Pri tome je jedino važno primijetiti da je STVARNA RAZLIKA samo JEDAN! Svatko je sponzorirao SAMO JEDNOGA ČLANA (SURADNIKA) VIŠE, a u stvari ste dobili 90 (120-30) novih suradnika.
Recimo da ćete Vi osobno sponzorirati 4 suradnika. Pogledajmo, dakle, što se događa kada je svatko sponzorirao SAMO DVA ČOVJEKA VIŠE :











4











x4











= 16











x4











=  64











x4











= 256
Znači mi smo našu četvoricu naučili kako će i oni sponzorirati svaki po četvoricu. Zatim ćemo pomoći našoj četvorici da nauče svu šesnaestoricu da i oni sponzoriraju svaki po četiri čovjeka, tako će se 64 nova suradnika priključiti grupi. Produbljujući na taj način grupu za još jedan nivo, u nju će neprimjetno ući još 265 ljudi tako da sad imate 340 suradnika.
U odnosu na 120 to je povećanje od 220 suradnika. No važnije od toga je da se u odnosu na početak radi o povećanju od 310 suradnika, a STVARNA RAZLIKA JE U TOME DA SVATKO SPONZORIRA SAMO DVA ČOVJEKA VIŠE!
Završit ćemo ovaj prikaz s 5 ljudi u vašoj prvoj liniji, tj., pet vaših direktnih suradnika:











5











x5











=  25











x5











= 125











x5











= 625
Ljudima je uglavnom jasno što znači sponzorirati jednog, dva, ili tri čovjeka više, ali teško mogu zamisliti brojeve na dnu kolona (16, 81, 256, 625).                                                              Sponzoriranjem petorice, na kraju ćete imati 780 (5+25+125+625) ljudi u svojoj grupi.
Zamislite sebe u posljednjem primjeru. Sponzorirali ste, znači, pet ozbiljnih ljudi. Moguće je da ćete morati sponzorirati 10 ili 20 ljudi da biste našli ovih 5 ozbiljnih.
Sad će netko sigurno upitati: Zar ne bi netko trebao prodavati nekakve proizvode?
Ako ste u bilo kakvom multi level marketingu, kad imate 780 poslovnih partnera koji i sami koriste proizvode, to je ogroman broj. Zašto mislite da ne možete zarađivati mnogo, konstantno i sve više kada imate takav broj suradnika - potrošača? Ako svi oni imaju samo dva, tri, četiri… recimo svatko je usput stekao i desetoricu kupaca, u krugu prijatelja i rođaka - to je 7.800 + njih 780 to je već 8580 potrošača. Tome još možemo dodati i one koji još nisu postali ozbiljni suradnici, ali povremeno kupuju proizvode. Na taj način dolazimo do unosnog posla, kojim se može zaista zaraditi mnogo novca.
SVATKO IZ MNOŠTVA LJUDI PRIDONESE MALO POSLU, ALI NE ZABORAVITE DA VI RADITE SAMO S PET OZBILJNIH LJUDI, A NE S CIJELOM VOJSKOM !
Baveći se MLM-om sretat ćete razne sisteme rada. Budete li se držali savjeta iz ovog bloga, vidjet ćete da će se ljudi koji rade po drukčijim sistemima (ili bez sistema), čuditi što je to što vas čini uspješnijima od njih, iako su oni u poslu već duže vrijeme, a vi ste tek nedavno započeli.
Jedan od prvih razloga je to što oni vjerojatno imaju u svojoj prvoj liniji 20, možda i 60 ljudi.











NE POKUŠAVAJTE ISTOVREMENO RADITI S VIŠE OD 5-6 OZBILJNIH LJUDI !
Pomislite na vojsku, mornaricu, zrakoplovstvo ili obalnu stražu. Od najnižeg do najvišeg nivoa nema čovjeka koji rukovodi s više od 5-6 podređenih. O tome vrijedi razmisliti. Američka vojna akademija ima preko 200 godina iskustva pa ipak nitko ne misli da može direktno rukovoditi s više od 5-6 ljudi. Zato je neozbiljno da novo uključeni u MLM misle da mogu efikasno raditi s 60 ljudi u prvoj liniji. To je besmisleno. To je razlog zašto neki propadnu u ovom poslu, a objasnit ćemo i uzrok u narednoj salvet - prezentaciji.


SALVET PREZENTACIJA BROJ 2:  «SINDROM PROPALOG TRGOVCA»

Kada biste se bavili prodajom bilo kojeg proizvoda, što mislite koliko možete zaraditi dnevno ili mjesečno? Ili što mislite zašto propada toliko trgovaca koji se bave MLM-om ? Pa upravo zato što su trgovci. Oni znaju prodavati, njima je u svijesti ili podsvijesti prodaja, a upravo je ona smrtni neprijatelj MLM sistema.
Većina ljudi ne voli se baviti prodajom, ići od vrata do vrata, nuditi robu … To u MLM-u nije niti potrebno. No s obzirom da mnogima barem u početku nije jesno kako funkcionira MLM, ljudi jednostavno uzmu robu i ubijaju sa prodavajući. Naravno ubrzo odustaju umorni, razočarani… i to samo zato jer nisu željeli čuti ništa o distribuciji tih proizvoda. Oni su profesionalni trgovci. No, mi ih naravno niti ne želimo učiti kako treba prodavati. Mi ih želimo naučiti kako treba PODUČAVATI I SPONZORIRATI, da bi izgradili jedan veliki i uspješan Multi level Marketing posao.
To bi dakle bio pogrešan smjer u poslu. Kad ti trgovci shvate da je potrebno sponzorirati, tada će opet početi sponzorirati ludom brzinom. Jer jedan dobar trgovac u stanju je sponzorirati i nekoliko ljudi dnevno. Ali što se sad događa. Ljudi će kako brzo ulaze tako brzo i otpadati. Ako s njima ne radite (a ne možete raditi s više od 5-6 ljudi) oni će se obeshrabriti i napustiti posao jer neće vidjeti da se išta događa, pa će otići potražiti nešto što se može prodati.
U čemu je stvar?
Ovo je izuzetno važno shvatiti:
većina ljudi misli, kad nekoga uvedete u posao, da ste sebe udvostručili.
Na početku ste bili sami (1), sad vas je dvojica. To zvuči vrlo logično, međutim u MLM-u to NIJE ISTINITO.
Nije istinito jer ako vaš sponzor ode, otići ćete i vi – NEĆE BITI NASTAVKA,

Želite li se udvostručiti, trebate otići bar tri nivoa u dubinu.
A
I
B
I
C
Znači ako ne brinete za čovjeka kojeg ste sponzorirali, a on ne zna što i kako raditi - posao (mreža) će se raspasti. Ali ako ga naučite (A) da sponzorira svojeg prvog suradnika (B), tada ste se počeli udvostručavati. A stvarno ćete se udvostručiti kad naučite osobu (A) kako da nauči osobu (B) da sponzorira osobu (C). Sad ste tri nivoa u dubini. Ako sad odete, odselite, otputujete, u bolnici ste… ova grupa će ipak raditi. Dakle dok ne stignete do trećeg nivoa, ništa niste napravili!
AKO SVOJIM LJUDIMA GOVORITE SAMO O TOME I NI O ČEMU DRUGOME, VEĆ I TO JE DOVOLJNO DA POSTANETE USPJEŠNIJI OD MNOGIH DRUGIH U MULTI LEVEL MARKETINGU!
UPAMTITE I ZAUVIJEK RADITE PO OVOM NACRTU:
NAJVIŠE PET – ŠEST LJUDI U ŠIRINU,
NAJMANJE TRI NIVOA U DUBINU !

Kada smo to usvojili i počeli primjenjivati, vidimo da je sada najvažnije pomoći ovoj našoj petorici kod polaska. Naime, kada nekoga sponzorirate najvažnije je krenuti s njim i pomoći mu kod sponzoriranja novog čovjeka. To je puno važnije nego da tog čovjeka uključite direktno na sebe.
U tome je zapravo suština funkcioniranja MLM-a. To je srž i jednostavno se ne može dovoljno istaknuti važnost ove činjenice.
Iz toga već možemo naslutiti da u stvari nema te dubine na kojoj nam se ne bi isplatilo pomoći bilo kojem suradniku iz vlastite grupe pri sponzoriranju novog čovjeka.
SALVET-PREZENTACIJA BROJ 3:  «ČETIRI STVARI KOJE MORATE ČINITI»
                       
Neke stvari ne moramo, neke možemo, a četiri stvari MORAMO činiti ako želimo biti uspješni u MLM-u.  Svi koji u MLM-u zarađuju 100.000, 200.000 ili više kn godišnje radili su, a i dalje rade ove četiri stvari.Da bismo vam to zornije prikazali, usporedit ćemo to s jednim slučajem koji možemo lako zamisliti. Planirali smo npr. izlet autom. Ostavljamo svoj kišoviti grad i putujemo na sunčani Hvar. Sunce Hvara simbolizira cilj, vrh u našem poslovnom pothvatu. I što moramo učiniti?
           
PRVO, sjesti i krenuti. Polazak vas košta onoliko koliko košta uključenje u pojedini posao. To može biti 0, 60, 100 ili više kn.
DRUGO, kupiti ulje i benzin (proizvodi firme koje sami trošimo). Svi pravi MLM sistemi rade s proizvodima koji se lako prodaju. Poduzeća koja rade s proizvodima koji se teško prodaju koriste direktnu prodaju – to su na primjer Z…, razni skupi aparati itd. Po tome jako precizno možemo utvrditi koji je posao pravi MLM, a koji je u stvari direktna prodaja. Dakle mi koristimo proizvode poduzeća koje predstavljamo. Naša grupa koju oformimo radi mjesečno veliki promet.
TREĆE, nakon što smo krenuli moramo ubaciti u veću brzinu. Svi polazimo u prvoj brzini. Kad nekoga sponzoriramo, još smo u prvoj brzini. Tada želimo prebaciti u drugu, a to znači da naše suradnike moramo naučiti kako da i oni sponzoriraju nekoga, odnosno da i oni krenu u prvoj brzini. Ako 5 njih ubacimo u prvu mi smo 25 puta u drugoj. Zatim moramo naučiti svojih 5 kako da svaki nauči svojih 5 da dođu 5 puta u prvu brzinu. Tako će svaki od njih biti 25 puta u drugoj brzini, a mi već 125 puta u 3 brzini. Znamo kako nam auto lako kreće u četvrtoj brzini. Naš trgovac, nažalost cijelo će vrijeme voziti u prvoj brzini.
ČETVRTO, usput, u preostalom slobodnom vremenu, preporučujemo našim suputnicima da isprobaju proizvode i uvide njihovu vrijednost.
U ove četiri stvari koje smo rekli da moramo raditi niti jednom nismo rekli da treba ići na ulicu i prodavati. Upravo suprotno, ne treba prodavati, samo preporučivati proizvode i članstvo prijateljima. To znači da točka 4 nema veliki značaj. Ali ako se ne držimo točke 3 nikad nećemo ugledati sunce Hvara. To se događa trgovcima.
Kad započinjete rad s novim suradnikom, isprogramirajte u njegovu svijest broj 5. Jedina stvar koju mora na početku učiniti je da nađe 5 ljudi koji žele ozbiljno raditi.
Kad sretnete suradnika i pitate ga kako ide posao, često će odgovoriti :»Ne mogu naći nikoga tko bi želio prodavati.» Naravno, prestanite tražiti nekoga tko bi prodavao, počnite tražiti nekoga tko bi želio 500, 1.000, 2.000 kn dodatne zarade mjesečno, s time da za to rade samo DESETAK SATI TJEDNO.
Ljudi kad uđu u MLM posao, misle da je to sve, da je sve samo po sebi gotovo, Ali ne. Ne zaboravite da auto kojim se vozite na Hvar nema automatski mjenjač.
Za obrazovanje koje ste završili  žrtvovali ste mnogo godina. Da li danas imate plaću adekvatnu tom trudu? Naravno – ne. Zato žrtvujte desetak sati tjedno da primijenite u praksi ove savjete. Kad to naučite shvatit ćete da i vi to možete prenijeti drugima.
Ovaj tekst je ključ vaših budućih uspjeha. Zato ponovite sve ovo dva, tri puta jer ćete zahvaljujući tome zarađivati dvije, tri, četiri, pet …. tisuća kuna mjesečno.
Zar to nije vrijedno toga da se tome posvetite desetak sati tjedno? Naravno dok pohađate ovu školu, vi odmah i zarađujete. Do sad vam za školovanje nitko nije plaćao, bilo je obrnuto. Ovdje svaku naučenu lekciju odmah naplaćujete. Nije li to naše kratko školovanje ujedno i ugodno?
SALVET - PREZENTACIJA BROJ 4:  «KOPAJ DO ČVRSTIH TEMENJA»

Izgradnju svoje poslovne zgrade moramo započeti kopanjem dubokih temelja. Što više radimo s suradnicima u dubinu to ćemo moći više podići zgradu u visinu. Za kopanje takvih dubokih temelja potrebno je više vremena no svakome je jasno da bez toga nema nebodera. Svi oni koji loše naprave taj početni dio posla (a to su opet naši jadni trgovci), ne stižu niti do prvog kata, a vrh zgrade za njih je znanstvena fantastika. Oni se vječito muvaju po prizemlju.
Mi smo uložili vrijeme i trud  da dođemo do dubokog sloja ,imat ćemo zadovoljstvo gledati kako naša zgrada raste. Zato ako ste već dulje vrijeme u poslu, a čini vam se da se ništa bitno ne događa, ne gubite strpljenje. To samo znači da su temelji u izgradnji.

SALVET – PREZENTACIJA BROJ 5: «BRODOVI NA MORU»

Svi mi ponekad razmišljamo o nekom velikom dobitku, nasljedstvu ili visokoj mirovini, da bismo barem tada mogli uživati, putovati svijetom, uživati itd. Stojimo, dakle u pristaništu i čekamo svoje brodove da pristanu.
Nažalost velika većina nikad ne dočeka taj brod koji nosi vrijedan teret. Ukoliko usvojite ovih nekoliko savjeta izloženih u ovom tekstu  Vi ćete biti u pristaništu kad vaš brod stigne.
Zamislite tri broda. Jedan smo nazvali zlatnim, drugi srebrnim, a treći praznim. Ti brodovi prikazuju ljude u vašoj sponzorskoj liniji, bilo da su u prvoj ili bilo kojoj drugoj liniji. Obzirom da vam teret broda donosi dobit, naravno da ćete pomoći zlatnom brodu da prije stigne u luku. Tu obično griješimo, misleći da zlatnima nije potrebna pomoć pa više radimo s praznima. Rad s praznima je gubljenje vremena, dok srebrni i zlatni čekaju našu pomoć kao ozebli sunce.
Srebrni će postati zlatni ili prazni -  ovisno o vama i vašoj pomoći.
Jedna od najjasnijih razlika po kojoj ćete prepoznati u koju grupu spada koji suradnik:
kad nazovete prazan brod - mislit će da ga gnjavite, zlatni će shvatiti da mu želite pomoći.
Novac ćete steći automatski ako se budete trudili pomoći drugima da postanu uspješni.
Objasnite ljudima da ih ne zovete zbog kontrole, već radi pružanja pomoći. Kontrolu vrše u direktnoj prodaji, a mi radimo u Multi Level Marketingu. To je bitna razlika.

Zlatni brod tj. ozbiljnog čovjeka, prepoznat ćete vrlo lako :
            1. – gori od želje za učenjem, često postavlja pitanja
            2. – očekuje pomoć, želi da zajedno s njim sponzorirate
            3. – shvaća program, time je oduševljen,
            4. – kupuje i upotrebljava proizvode, a slobodno vrijeme provodi u usavršavanju znanja o                                                                                                                                                                                                             marketingu kompanije
            5. – ima korektne ciljeve u životu i neizrecivo ih želi postići
            6. – ima spisak poznanika, dakle napisan niz imena koje dopunjuje
            7. – pozitivna je ličnost
SALVET PREZENTACIJA BROJ 6: «POZIV ZA TREĆE LICE»

«…Imam dobru prijateljicu, ali ne mogu joj predložiti ovaj posao, jer ona, iako znam da joj je potrebna dodatna zarada, želi da svi živimo u uvjerenju kako ona nema materijalnih problema, pa će odgovoriti da ju to ne zanima.»
Što učiniti u takvom slučaju?
Pristupiti toj prijateljici ovako: «Započela sam raditi jedan zanimljiv posao. Vjerojatno bi mi mogla pomoći ako poznaješ i preporučiš mi nekoga tko bi bio zainteresiran za dodatnu zaradu.»
Napravite eksperiment. Pristupite na takav način desetorici ljudi, npr. radniku na benzinskoj crpki, frizerki, prodavačici u kiosku… Najčešće njihova reakcija je : «A kakav posao?» To je zato jer su oni sami zainteresirani za taj posao. Pozovite ih sebi na razgovor o poslu i dajte im potpunu informaciju. Ako bi im dali nepotpunu informaciju, mogli bi vam reći ne.

SALVET – PREZENTACIJA BROJ 7:  «MOTIVACIJA I STAV»

Motivacija je utoliko stabilnija koliko ima jače uporište. U našem poslu uporište je dobro i uravnoteženo razgranata struktura suradnika
Ovdje motivaciju dijelimo:

1.     Motivacija prema dolje ili tzv. Vruća kupka – to je nestabilna motivacija. To se događa zato jer suradnik ne dobiva potpunu informaciju, pa se stoga kupka brzo hladi.
2.     Motivacija prema gore ili stalni nivo pozitivnog sustava - radom viših sponzora u vašu dubinu otkrivaju se zlatni brodovi na nižim nivoima. Tada se spuštate na  te razine i pomažete im. Tako vaš rad u dubini podiže cijelu liniju prema gore.
  
…………………………..


Vjerujemo da smo vam uspjeli dočarati svijet Multi Level Marketinga iznutra da biste dobili odgovore na sve vaše nedoumice.
Svakako nas veseli što smo vam dali u ruke alat koji vam može omogućiti da postignete svoje ciljeve.
I kao što čovjek koji nešto zna ili misli da zna ponekad ispusti iz vida da materiju izlaže nekom tko ne zna gotovo ništa. Tako i u ovom djelu vjerojatno postoje dijelovi koje bi svakome osobno trebalo obrazložiti.
Zbog toga se naša veza tu ne prekida. Bez obzira da li se bavite nekim od MLM poslova ili tek imate namjeru da se uključite, stojimo vam na raspolaganju za savjet, informaciju, kontakt… u svako doba.


Popularni postovi