50 koraka za uspjeh‏

50 SAVJETA za uspeh u MLM-u 


Ovdje cete procitati i saznati 47 tajnih savjeta za bolji uspeh u MLM-u i veci dobitak. Sigurno neke od savjeta mozete iskoristiti i u druge svrhe, ne samo za MLM.
Savet: profesionalci procitaju svih 47 tajnih saveta za uspeh, zatim se odlucuju za jednu ili dve tocke koje ce odmah poboljsati. Sledeci korak jest da razmisle o svakoj ideji i zapisuju svoje zamisli i pretvaraju ih u praksu.

1 – Obavezite se sami da cete vas program poslovanja sprovoditi makar godinu dana. Da li cete raditi na primer 10 sati u tjednu ili dnevno, to je prepusteno Vama. Bitno je: ostati obavezno godinu u sistemu!!

2 – Prodajte prvo sebe, a onda vasu poslovnu mogucnost. Znajte da oni kojima ste antipaticni, nece htjeti s vama htjeti raditi.

3 – Koristite 90% svog vremena s klijentima, zainteresiranim i konsultantima. Novac zaradjujete u razgovoru s ljudima, a ne u pravljenju kompjuterskih listi i novih poslovnih priloga.

4 – Predstavite svoj proizvod i poslovnu mogucnost najmanje jednoj osobi na dan. Ako dnevno raspolazete samo sa pola sata, koristite ovo vreme, kako bi pozvali novog klijenta. Najkasnije tad, kada vam downline bude toliko velik, da pola sata dnevno nije dovoljno kako bi obavili cijeli posao, bice vam mjesecni cek toliko velik, da cete moci bez problema “iskopati” vise slobodnog  vremena.

5 – Obavijestite svakog poznanika da ste u Network marketingu. Recite to svakome! Najlaksi nacin jest da pitate svaku osobu sa kojom razgovarate, kojim poslom se bavi. Sigurno ce vam odmah ispricati kako bi mogla odmah zatim vama uputiti isto pitanje. Ako ste pripremili profesionalni odgovor s kojim cete probuditi radoznalost, ali ne otkrijete previse, mozete racunati s novim gostom na prezentaciji.

6 -  Duplicirajte se u svim vasim konsultantima, pokazujuci im kako i sto trebaju raditi. Tek onda dozvolite vasim suradnicima da sami isto rade. Ako ih ostavite samo sa napomenom - “Nazovi svoje prijatelje i odrzi prezentaciju” nece imati velikog uspeha. Dupliciranje znaci: “Kopirati sto su drugi pokazali.” Ako ste suvise komotni ili ako se bojite pricati s vasim novim saradnikom – sto li duplicirate? Tocno, sponzore koji su suvise komotni ili bojazljivi da kontaktiraju druge.

7 – Motivirajte svoje suradnike redovno sa mogucnoscu da ucestvuju u prodajnim i sponzorskim takmicenjima gde dobijaju dodatna priznanja i nagrade. Knjige o MLM-u su dobre nagrade, jer donose prednosti vama i vasim suradnicima – vasi suradnici dolaze do novih saznanja – vi stedite vreme, koje bi inace utrosili za dodatne obuke o poslu.

8 – Trazite kontakt s vodecim sponzorima i klonite se neuspesnih i negativnih ljudi. Jer vi zelite nauciti kako funkcionira, a ne kako ne funkcionira. Uspjesne osobe ce vas vuci gore, a neuspesni dole – vi odlucujtete kojim putem cete krenuti.

9 -  Budite ustaljeni, uporni. Otprilike svaki dvadeseti ce biti ozbiljno  zainteresiran za proizvod ili poslovnu mogucnost. Gubitnici prestanu kod broja 19.


10 – Vodite kroz dobar primer. Ne prestajte kupovati, sponzorirati i uciti. Samo ako vasi suradnici vide da vi nesto pokrecete, pratice vas.

11 – Radite jednostavno. Najbolje marketinske strategije su one koje vasi saradnici mogu lako kopirati i uklopiti u svoj rad. - Isto tako kao sto uspesne MLM-kompanije imaju svoj marketing sistem, koji je lako za razumjeti.

12 – Ostanite sa svojim suradnicima u stalnom kontaktu. Saljite jednom mesecno mejl sa novostima (Newsletter), pozovite vase saradnike redovno, odrzavajte redovne mesecne sastanke i prenosite novosti.

13 – Odrzite prezentaciju za nove saradnike kratko i lako razumljivim, ali opet interesantnim. Ako je vasa prezentacija preduga, dosadna ili pretjerana, razljuticete vase zainteresovane klijente i oni nece prihvatiti posao.

14 – Vase vrijeme koristite na slijedeci nacin:
 80% slusajte i maksimalno 20% pricajte! U vecini slucajeva necete praviti korake unaprijed sve dok stalno pricate – jer nista ne saznajete o vasem sagovorniku.

15 – Koncentrirajte se na to sto mozete uciniti za vase partnere, a ne sta oni mogu za vas uciniti. Ako se usregotocite na uspeh vasih suradnika, povecace se vas prihod automatski.

16 – Isporucite vasim klijentima – kupcima vise nego sto su ocekivali. Svako voli dobiti mali poklon. Na ovaj nacin se uzdizete od ostalih prodavaca i ostajete dobro u pamcenju – rado ce kod vas ponovo naruciti.



17 – Ne prihvatajte NE kao konacni odgovor. Vecina interesenata nece potpisati ili prihvatiti nesto pri prvom razgovoru. Zato ih treba jedanput mesecno obavestiti putem faksa, mejlom, telefonom o novim informacijama, ovo ce im dati svaki put novi povod da razmisle da li ce se ipak prikljuciti.

18 – Govorite odusevljeno o proizvodima. Ako vi niste odusevljeni, kako to da postanu onda drugi?

19 – Radite prvo na stvarima koje vam donose najvece uspehe. Ali u svakom slucaju ostavite i dovoljno vremena za vase suradnike.

20 – Svakodnevno uvecajte broj kontakta dok ujedno i izgradjujete vase ime. Sto ste bolji na glasu i sto imate vise poznanstava to ce vam se nuditi vise poslovnih razgovora i to “sami od sebe”.

21 – Razgovarajte sa super sponzorima ostalih kompanija. Oni su otvoreni za nove stvari. Cesto neko poduzece ide na tender. Ako popricate sa top-ljudima, dok traze novu poslovnu mogucnost, bicete uspesniji.

22 – Profesionalac ne provodi veme trceci za nezainteresiranima, vec se usredotocuje na zainteresirane osobe.

23 – Organizirajte vase dokumente tako, da mozete sve naci u roku od 30 sekundi. Nikad ne znate kada ce vas zainteresirana osoba pitati za neku informaciju, koju je onda problem naci jer je negde “zakopana”.

24 – Koristite mogucnost telefonskih sekretarica i voice-mail-a i odgovorite na svaki propusten poziv u roku od 24 sata. Ako ostavite zainteresovanu osobu da predugo ceka, izgubice volju da saslusa nesto o ponudi.

25 – Postavite sebi dnevne, mjesecne i godisnje ciljeve. Postavka ciljeva treba postati navika. Na ovaj nacin cete postati motivirani i discipliniraniji. Takodje je moguce mjeriti napredak.

26 – Nikad ne prenosite negativne glasine svojim saradnicima. U 90% slucajeva se radi samo o glasini, a ostalih 10% se razrijesava samo, iako u prvom trenutku ne izgleda tako. Opovrgnite ove glasine sa pravim i potpunim informacijama koje ste dobili iz pravog izvora, iz prve ruke.

27 – Nabavite sve moguce pomoci kao sto su kasete, knjige i video snimke na temu MLM (multi level marketing). Na ovaj nacin se mozete motivirati i obrazovati. Informacije uzimajte jednu po jednu i odmah nauceno pretvorite u praksu!

28 – Prosirite svoju mrezu na cijeli svijet. Mislite i radite u velikim koracima -  na ovaj nacin cete brze dostici dobru zaradu.

29 – Pricajte drugim osobama ono sto ih interesira, a ne ono sto vi mislite da bi ih moglo interesirati.
Da li ce biti odusevljeni od mesecne zarade u visini od 2500e, to domacicu bas i ne dodiruje, koja zeli samo dodatni prihod u visini od 250e.

30 – Ulozite vas novac u stvari koje ce vam ponovo donijeti novac. Sta je bitnije: nova knjiga koja ce vam ukazati kako cete doci do novih suradnika ili odlazak u kino? Oglas kojim mozete pozvati nove saradnike ili nova haljina? Sta biste mislili i rekli o poljoprivredniku koji bi vam rekao: “Prvo cu da vidim sta ce na mojoj njivi roditi, pa cu onda mozda nesto i posijati.”?

31 – Bitne zadatke obavite u vrijeme kada ste u najboljoj formi. Kod nekoga je to oko 10 sati prije podne, a kod nekoga u 16 sati.

32 – Budite sigurni ako su drugi mogli, mozete i vi. Uglavnom vas niko ne sprecava, jedino vi sami sebe. Prema tome nemojte se kociti. Iskoristite svoj potencijal i prepustite izgovaranje gubitnicima.

33 – Nagradite sebe kada dostignete cilj, a “kaznite” ako niste dostigli cilj. Psiholoski efekat koji lezi u ovome je izuzetan, moze da djeluje zacudjujuce.

34 – Nadite nacin kako bi vas posao radili s osmjehom na licu. Na ovaj nacin ce vam raspolozenje uvijek biti maksimalno i probudit cete zelju u drugima da isto to rade.

35 – Napisite skripticu koju koristite pri telefonskom razgovoru sa zainteresiranom osobom. Ova skriptica ce vam pomoci da ostanete pouzdani. Slicno kao ogradica na balkonu – cesto nije potrebna ali se osecate sigurnijom kad je tu. Budite sigurni da svi zanimljivi aspekti ponude stoje na toj skripti.

36 – Napisite svoj “30-to sekundni reklamni spot”, koji mozete iskoristiti u svako doba. Trebao bi sadrzati vase ime i glavni razlog zasto vasa kompanije pruza najbolje sanse.

37 – Nemojte odrzati prezentaciju  pretjerujuci, kao sto je bogacenje preko noci, samo se ukljucis i sve je rijeseno, to ce samo razljutiti vase klijente. Ispricajte im cinjenice, naravno da treba prednosti istaci, ali nemojte preterivati.

38 – Odlucite se sada da postanete uspesni. Ucinite sve sto je potrebno za vas uspeh i nemojte ni jednog trenutka sumnjati u uspeh.

39 – Napravite jos danas plan. Odlucite, koliko novaca i vremena zelite uloziti, koliko suradnika i koju zaradu zelite u odredjenom trenutku ostvariti, i pratite taj plan.

40- Nabavite potrebne alatke za vas Network-posao (Network-biznis): faks, telefonsku sekretaricu, vizitke...

41 – Radite svojim vlastitim tempom. Ako zelite poceti na malo, onda pocnite na malo. Ubrzajte tempo, kako vama odgovara, ali pazite da se ne umrtvite.

42 – Saznajte sve u vezi proizvoda, kompanije i marketing plana. Budite sigurni da na svako pitanje zainteresiranih mozete odgovoriti.


43 – Ispitajte svog sagovornika sta ocekuje od mreznog marketinga. Zatim prezentaciju oblikujte po njegovim ocekivanjima.

44 – Sortirajte vase saradnike. Provodite malo vremena sa onima koji nece raditi, ali zato poklonite paznju radisnima i vrijednima, kako bi od njih stvorili liedere.

45 – Mrezni marketing se ne zaustavlja sa potpisanim ugovorom ili registracijom. Radite stalno za dobrobit vasih suradnika. Nemojte izgubiti iz vida da su njihova primanja i vasa dobit.

46 – Zasnujte sa svakim koga sretnete dobar odnos. Suradnik druge kompanije danas mozda nije zainteresiran, ali tko zna, mozda za koju godinu, mesec ili dan...

47 – O suradnicima i instruktorima (mentorima, sponzorima) uvek sve najbolje!

48 – Fokusirajte se maksimalno na jedan posao - rad na jednom MLM programu. Sami procijenite koji ce to od ponudjenih biti. Odlucite se za najbolje proizvode i dobar kajbolje firme i i dobar kompenzacijski plan.

49 – Kreirajte niz jednostavnih koraka u cilju sirenja posla. Nastojte da oni budu sto jednostavniji i laksi za duplikaciju: takvi, da ih moze ponoviti sto veci broj suradnika u vasoj strukturi.

50 – Krenite! Pocnite sada! Ovog momenta!

Web konferencija:http://www.hotconference.com/conference,31828114
svaki dan ( osim nedjelje) u 18,00 sati

klikajući po web stranici naći ćete sve mogućnosti zarade, npr. klik na:
Kako zaraditi: Marketing plan 1. dio
Dokumenti :Plan nadoknada-Kompezacioni plan

Popularni postovi