Scnet novi posao u svijetu


Pozdrav Svima!
Scnet  zaradite od svega sto kupujete

Kreirao sam ovaj blog da bih Vas informirao o    mogućnostima udruženja potrošača. Većina vas je čula za kolektivu, kupime.hr i slične portale koje organiziraju potrošače i usmjeravaju ih ka grupnim popustima s ciljem da bi stvorili priliku povoljnije kupnje ili čak inicirali želju za kupovinom kod potrošača gdje je inače nije bilo. Ali, krenimo i korak dalje, pa razmotrimo mogućnosti ostvarivanja zarade dok kupujemo ili još bolje, ostvarivanja zarade dok drugi ljudi kupuju, pa čak i oni koje ne poznajemo.
Da li Vam ovo zvuči zanimljivo i jeste li spremni izdvojiti nekoliko minuta vremena da Vas upoznam s mogućnostima koje današnja tehnologija i dobro organizirani sistemi nude.

Ako jeste, prvo Vam zahvaljujem na izdvojenom vremenu i nadam se da neće biti uzaludno potrošeno.
                    Krenimo .......
Po pitanju svrhe udruženja potrošača, prvo treba da se složimo oko nekih osnovnih pretpostavki:

Svi smo mi svakoga dana kupci – kupujemo    
namirnice, odjeću, obuću, gorivo, automobile, namještaj, bijelu tehniku, kuće i tako dalje. I svi bismo mi željeli da dobijemo što više za što manje para.

Sve to kupujemo od trgovaca, koji imaju svoju muku: da kupe što jeftinije, prodaju što skuplje, a da se izbore sa konkurencijom. Prihodi treba da im budu veći od rashoda, da bi preživjeli. Što veći promet imaju, to niže cijene mogu da dobiju od njihovih dobavljača – što nas dovodi do prve ekonomske zakonitosti bitne za naš posao: što si veći kupac, to više popusta možeš da dobiješ!
Da bismo mi kao kupci došli da kupujemo od nekog trgovca, on treba da nam bude "usput" ili nekako treba da čujemo za njega. Reklama preko tiska, radija, televizije, lična preporuka, sajmovi, reklamni panoi i slično mogu da nas povežu. Ali sve to košta!

I sada dolazimo do genijalne ideje o udruženju potrošača. Kada se udružimo nas recimo tisucu, napravimo spisak sa imenima i ja odem do jedne prodavaonice i predložim vlasniku da našoj grupi da 5% popusta, ako dolazimo da kupujemo kod njega, iako nam nije baš "usput". Što će reći vlasnik, gdje je njegov interes? Njegov interes je da dođemo do njega, jer u maloprodaji je velika šansa da je oko 20-30% cijene zapravo njegova razlika između nabavne i prodajne cijene, a recimo oko 15% mu je čista dobit, ako se odbiju troškovi. Od tih 15% čiste dobiti često i pola ode na reklamu, kako bi trgovac opstao.

Rekli smo da postoji ekonomska zakonitost koja kaže da što smo veći kupci, to je veći rabat. Šta bi bilo da kod tog vlasnika dođemo sa spiskom od 10000 potencijalnih kupaca? Ili sa 100000? Vjerovatno bi nam dao i 10% popusta, a možda i više! Naravno, nisu sve oblasti trgovine sa podjednakim rabatima, troškovima, prometima itd. Recimo, nemoguće je dobiti velike rabate kada kupujete auto ili stan, jer su tu i marže mnogo manje nego 20-30%.

Ovakvih udruženja potrošača ima puno. Postoje lokalna udruženja koje organizuju određene trgovačke kuće. Postoje nekada i udruženja koje organizuje nekoliko trgovačkih kuća, lanaca prodavaonica itd. A šta kažete na genijalnu ideju na kvadrat, da mi organizujemo i trgovce i to hiljade trgovaca, čak i desetine hiljada? Tada se mogu pokriti sve oblasti u kojima mi nešto svakoga dana kupujemo! 

SCnet – udruženje potrošača

Radi se o udruženju potrošača koji imaju mogućnost da svoje svakodnevne i ostale kupnje obavljaju u poduzećima s kojima Scnet ima sklopljen ugovor – partnerskim poduzećima a naravno za uzvrat dobivaju određeni popust na svaku kupnju.

Kada govorimo o partnerskim poduzećima, govorimo o trgovačkim lancima, salonima za uljepšavanje, trgovinama namještajem, odjećom, cipelama, restoranima, telekomunikacijskim poduzećima, stomatološkim ordinacijama . . . dakle o svim poduzećima koja odluče promovirati svoje poslovanje preko SCnet-a i postati partner poduzeća.

                  Besplatna registracija  


Kontakt Mail

0 comments:

Objavi komentar

Popularni postovi