Nacini zarade u Scnetu! 1 nacin zarade -direktna zarada

Prvi vid zarade-Direktna

SCNet je udruga potrošača i zarada dolazi od popusta koje dobijamo kod firmi partnera, drugim riječima od firmi koje nam daju popust zato što nas ima mnogo i reklamiramo suradnicima da radije kupuju kod firmi partnera nego kod onih koji to nisu. Za primjer koji ćemo ovdje prikazati uzećemo da smo dobili 10% popusta, a ako smo negdje dobili manje ili više, onda se sve neznatno mijenja.
Prvi vid zarade je zapravo direktan vid u 4 nivoa. Pretpostavimo da smo kupili neki nadprosječan televizor za protuvrijednost nekih 850 eura.

Dakle, kupujemo televizor od 850 eura kod firme partnera. “Čovječuljak” ste u ovom slučaju vi, a firma partner je FP. Firma partner (FP) vraća našoj kompaniji SCNet 10% od vrijednosti televizora. Ukoliko je popust koji je dogovoren sa firmom partnerom veći od 3%, onda SCNet kompanija zadržava 1% za sebe, za svoje troškove. Ukoliko je dogoverni popust manji, kompanija SCNet ništa ne zadžava za sebe nego kompletan popust prepušta nama kao članovima udruge potrošača.

Vrlo je važno objasniti ljudima da ovaj popust od 10% ne ide samo jednoj osobi i da je to zapravo genijalnost ovog sistema i ako se to nekomu ne sviđa, onda treba da traži udrugu potrošača koja popuste vraćaju jednoj osobi. Karakteristično u svijetu za takve udruge potrošača jeste da niti jedno ima ovako motivisane potrošače koji šire udrugu kao što je naša! Ovaj popust se vraća kao zarada u više nivoa i u nekoliko načina nagrađivanja, slično kao u klasičnom mrežnom marketingu.
Više načina nagrađivanja nisu tu da komplikuju stvari, nego da motivišu određene kategorije graditelja mreže da što brže grade i svoju mrežu i mrežu svojih suradnika.
Krenimo od prvog i najjednostavnijeg načina nagrađivanja.
Kada firma partner(FP) prebaci 85 eura kompaniji SCNet tada 1% (8,5 eura) od onih 10% koje smo dobili kao popust od firme partnera SCNet prebacuje na vaš račun, kao povrat novca od kupovine ili kao popust.
0,5% SCNet prebacuje vašem preporučitelju ili kako ga ovdje zovemo instruktoru, kao nagradu što vam je preporučio naš sistem uštede. Po 0,5 % dobivaju i sljedeća tri instruktora u toj vertikali. Da ovo bude još malo jasnije, navešćemo primjer.
Recimo da ste vi do sada preporučili u našu mrežu tri vaša poznanika, njima se svidjelo i oni su to isto uradili. Preptostavimo da su vaši prijatelji zadovoljni sa popustima isto doveli svako po tri svoja prijatelja. Pretpostavimo da ste vi ovog mjeseca potrošili 100 eura, vaši prijatelji u prvoj liniji 100, 1000 i 500 eura. Ovaj prijatelj u sredini je vjerojatno imao malo veće rashode tog mjeseca baš kod firmi partnera. U drugoj liniji su u ovom primjeru potrošili ukupno 2300 eura.
Vi dobivate na osnovu ovog prvog vida zarade 1% od svoje osobne kupovine, 0,5% od prve linije što iznosi 8 eura i 0,5% od druge linije što iznosi 11,5 eura. Ukupno ste dobili 20,5 eura povrat novca, a potrošili ste ovog mjeseca 100 eura. Sa kolikim ste popustom kupovali? A koliki bi bio popust ako biste doveli 50 vaših poznanika, a svako od njih recimo po 20? Da li je to nemoguće? Zašto bi bilo, kada je uključenje u našu udrugu potrošača besplatno! Samo u drugoj liniji biste imali 1000 potrošača, a sa prosječnom potrošnjim od samo 50 eura po potrošaču vi biste imali 250 eura povrat novca iz druge linije!

0 comments:

Objavi komentar

Popularni postovi